掃呢頁CODE去手機

2019年10月22日 星期二

林穎彤:27歲生日呻老!林穎彤拎10周年金牌喊驚 __,林穎彤,

林穎彤生日快樂!藝人林穎彤(Bella)出席無綫節目《娛樂大家》錄影,獲吳若希、譚嘉儀等人送上蛋糕慶祝今日27歲生日,Bella笑指踏入此歲數很女人, ...


林穎彤生日快樂!


藝人林穎彤(Bella)出席無綫節目《娛樂大家》錄影,獲吳若希、譚嘉儀等人送上蛋糕慶祝今日27歲生日,Bella笑指踏入此歲數很女人,未能接受自己大個女,更說:「公司打嚟叫我拎10周年金牌,覺得自己真係老喇!好驚!(生日願望?)祝自己快高長大,工作順利,女藝人時間不多。(唔係想拍拖順利?)希望將來有幸福囉!」


男友伍富橋短訊送祝福


與藝人伍富橋拍拖的她,被問到男友可有表示?Bella指全日要開工,預計收工已過了12點,故應不會慶祝,更以師姐吳若希(Jinny)作檔箭牌:「晏晝Jinny問我今晚幾點返,我都估到啲嘢,但冇諗到佢準備咗個我鍾意嘅蛋糕畀我。(男友補祝?)今日冇時間,不過佢都有短訊祝福,其實我想感情事低調,一日唔結婚都唔好認。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!