網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月22日 星期二

歐陽巧瑩:想生到30歲 歐陽巧瑩《金宵大廈》係告別作 __,歐陽巧瑩,金宵大廈,

幾時造人成功!藝人歐陽巧瑩、丁子朗、應屆港姐黃嘉雯、王菲及古佩玲等於將軍澳宣傳明珠台台慶節目。歐陽巧瑩突然漲了「兩個碼」,兼且肚凸凸,惹來懷孕傳聞!事 ...


幾時造人成功!


藝人歐陽巧瑩、丁子朗、應屆港姐黃嘉雯、王菲及古佩玲等於將軍澳宣傳明珠台台慶節目。歐陽巧瑩突然漲了「兩個碼」,兼且肚凸凸,惹來懷孕傳聞!事後她接受訪時,記者連聲恭喜她,她爽快表示:「唔使住,真係未有,我呢啲係肥膏,幸福脂肪呀!我之前真係因為腸胃炎入過醫院,冇事喇。」她直言想當媽媽,更獲不少圈中人包括林盛斌傳授秘方:「教你想生乜性別就乜姿勢,我老公林師傑偏向想生女。」


26歲的巧瑩坦言會「生到30歲」,形容「生得幾發多得幾多」,又表示自己事業是想建立家庭,所以明年與無綫完約後,不打算繼續幕前工作:「其實結婚之後我只係第2次出嚟見人,《金宵大廈》係最後一套劇嘞,我足足肥咗20磅。(唔減?)做乜要減?做幕前好有壓力,我要keep fit、曬到成身古銅色準備隨時投入工作,依家真係唔需要。(《金》劇咁受歡迎,唔繼續唔覺得可惜?)唔會,當然我好開心觀眾鍾意呢套劇,但續集嘅話我肯定唔會拍喇。」她打趣近日忙於當老公秘書:「經營一個林師傑已經好忙喇,我有幫佢剪片同做片,唔係冇嘢做㗎。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!