網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月3日 星期四

【結婚一個月】30歲許亦妮宣佈懷孕:籌備婚禮時已發現小寶貝 __,小寶,許亦妮,陳嘉佳,

2011年度港姐季軍許亦妮(Whitney,現名許芷熒)上月在尖沙嘴洲際酒店設婚宴,與拍拖兩年多的商人男友Alex拉埋天窗,今日是她和老公Alex結婚 ...


2011年度港姐季軍許亦妮(Whitney,現名許芷熒)上月在尖沙嘴洲際酒店設婚宴,與拍拖兩年多的商人男友Alex拉埋天窗,今日是她和老公Alex結婚一個月紀念日,有一件開心事跟大家分享。



30歲許亦妮在IG宣佈懷孕,留言:「就係我同Alex要當爸爸媽媽了!在籌備婚禮的時候突然發現有了小寶貝,我和丈夫當時也有想過要不要把婚禮延遲押後,哈哈!但是我們彼此都急不及待想快點結為夫妻,很開心小寶貝簡直是天賜的禮物!一切都來得最合時!」



許亦妮接受《蘋果》訪問表示心情好開心:「而家幾多個月暫時保密,但係預產期係明年,我希望生女仔可以幫佢扮靚紮辮行街同教佢煮飯……我老公希望想係仔,因為佢好鍾意賽車,希望可以教個仔賽車,其實我陀BB都幾Lucky完全冇唔舒服,陀得好舒服……不過希望之後唔會肥好多。」



她指原先想跟老公過二人世界,之後才生小朋友,她續道:「其實我哋結婚之前都二人世界咗兩年幾,所以一切都發生得好啱時間,因為我哋兩個都想後生啲做爸爸媽媽,仔女將來大個之後,可以同佢哋好似朋友一樣,我自己由細到大都好渴望組織家庭,所以我都好開心咁快有自己嘅小朋友。」



此外,許亦妮又感謝攝影師幫她拍婚照時,堅持要幫她和Alex 拍這張把心心放在肚仔前面的相片,現在終於大派用場,很多準備結婚的新娘子都要減肥節食,她續道:「當我知道有了小寶貝的時候,甚麼都以BB為先,所以完完全全不用節食,在婚禮之前喜歡吃甚麼便吃甚麼,真是非常開心和幸福!」她又指懷孕期間已經生病過好多次,抵抗力會比較低,她也感受到做媽媽才會明白的感受,作為一個新手媽咪,她也要向各位媽媽多多請教,同時開了一個YouTube channel,希望跟大家講不同話題,包括BB話題等,她亦上載第一條影片,讓她的BB隔着肚皮跟大家Say Hello,感覺真的很奇妙和感動。

-----------------------------



-----------------------------




鍾意就快D Share啦!