掃呢頁CODE去手機

2019年10月22日 星期二

陳瀅:30歲喇!陳瀅High爆黐仔慶生 __,慶生,陳瀅,

生日快樂!藝人陳瀅(Jeannie)聽日(22日)就踏入30歲,呢日一大班好友就為佢大搞生日派對,提早慶祝,當中包括何雁詩及男友鄭俊弘、吳千語、余德丞 ...


生日快樂!


藝人陳瀅(Jeannie)聽日(22日)就踏入30歲,呢日一大班好友就為佢大搞生日派對,提早慶祝,當中包括何雁詩及男友鄭俊弘、吳千語、余德丞等,就連早前以「老公」、「老婆」相稱嘅緋聞男友Howie都有現身!Jeannie喺社交網上載多張合照,其中佢同「老公」Howie更繼續不避嫌,貼到實一實合照。而現場除咗布置滿氣球裝飾,及準備咗三個生日蛋糕外,「唱家班」鄭俊弘更即席獻唱生日歌,氣氛熱鬧。


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!