網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月7日 星期一

馬蹄露:頭頂中3嘢下巴食2拳 馬蹄露走難藏秘密地方 __,馬蹄露,

馬蹄露走難到神秘地方藏身。51歲的無綫藝人馬蹄露昨晚於旺角示威現場被打至頭破血流,最後要報警求助及到醫院縫針治理傷勢。事件發生前後的一段片在網上流傳, ...


馬蹄露走難到神秘地方藏身。


51歲的無綫藝人馬蹄露昨晚於旺角示威現場被打至頭破血流,最後要報警求助及到醫院縫針治理傷勢。事件發生前後的一段片在網上流傳,指馬蹄露遇襲前相約朋友食飯,傾談目前局勢及解釋《反蒙面法》等事情,之後馬蹄露到旺角原因,是她之前買了一件衫有不妥而帶返去換,怎料期間見到有人破壞櫃員機而拍下相片才遭到搶手機,其後更被圍毆。


馬蹄露的友人更講述她遇襲情況:「我哋尋晚相約食飯,都估唔到佢畀人打,佢覺得啲人扑櫃員機好過分要拍低相片,之後就畀人搶手機及圍毆,有人用網球拍個手柄打佢個頭三下,下巴中咗兩拳,即時爆缸,期間有個黑衫人捉住佢隻手叫啲人唔好打,叫佢快啲走,又有啲師奶幫佢,仲有個外國記者,(好似澳洲)加入營救,事後佢哋去咗報警,再去醫院治療。到醫院亦有插曲,當時好多人衝嚟搵我,有防暴警喺度,帶我哋去另一個地方,馬蹄露流咗好多血,頭暈暈,縫完針仲要留病房觀察,之後警察用幾架警車護送我哋離開,好似走難咁,不過馬蹄露已經去咗一個安全嘅地方,邊度我就唔講有唔少朋友叫我同馬蹄露做直播,佢都包住頭又流晒血,行路似醉貓咁,我真係做唔出!」


而昨晚陪同馬蹄露到旺角警署報警的外籍男記者,今日亦於社交網發文澄清事前與馬蹄露並不相識,他以英文留言提到有女士被襲擊後向他求助,請求他帶往警署並不願放手,故出於同情下沒有拒絕。事後他才得知該名女士為藝人馬蹄露,為免被外間因此舉動而誤會其政治立場,故決定發文澄清。


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!