網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月1日 星期二

羅天宇:4年青春畀晒「阿哥」 蔣家旻睇住羅天宇變 __,羅天宇,蔣家旻,

一睇就知羅天宇人緣好。藝人羅天宇今日32歲生日,一班圈中好友齊齊為佢大搞生日派對慶祝,當中喺處境劇《愛.回家》中演天宇妹妹嘅蔣家旻喺網上甫出同佢合照, ...


一睇就知羅天宇人緣好。


藝人羅天宇今日32歲生日,一班圈中好友齊齊為佢大搞生日派對慶祝,當中喺處境劇《愛.回家》中演天宇妹妹嘅蔣家旻喺網上甫出同佢合照,並留言:「一拍就拍咗四年....劇(我嘅青春比晒佢😂)2x歲同佢相處 睇住佢變化,愈來愈成熟,愈來愈靚仔, 愈來愈大隻,溫柔體貼嘅同時,開始識對住我講大話同玩我,不過我睇穿晒佢嘅大話,我願意配合呢位壽星仔。」


佢仲話一直都希望有個哥哥:「好彩今世仲有機會你要繼續努力加油,等你養埋我 拜託!PS. 我同林師傑嘅心聲好好記住。」除咗蔣家旻外,大合照中壽星仔拎住蛋糕,緋聞男女郭子豪同鄧卓殷、都係緋聞男友嘅劉佩玥同周志文、莊思明同林師傑等亦喺其中,不過今次就唔見湯洛雯現身喇!


---------------
立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!