掃呢頁CODE去手機

2019年10月14日 星期一

吳岱融:老婆怕凍!吳岱融移居馬國4千呎別墅歎世界 __,吳岱融,

吳岱融現實都係寵妻之人。60歲藝人吳岱融在無綫新劇《牛下女高音》一改「奸角」戲路,與龔慈恩演兩夫婦,他飾演聽晒老婆話的寵妻男,其實現實中,岱融與鍾淑慧 ...


吳岱融現實都係寵妻之人。


60歲藝人吳岱融在無綫新劇《牛下女高音》一改「奸角」戲路,與龔慈恩演兩夫婦,他飾演聽晒老婆話的寵妻男,其實現實中,岱融與鍾淑慧結婚25年,兒子亦21歲,兩公婆更加輕鬆,當他聽得老婆一句「怕冷」,即在馬來西亞檳城租住一個面積4,000多呎的臨海別墅,上月底兩公婆更執埋行李移居當地,一大班朋友亦「陪搬」,先到馬國踢波再新居入伙,有工作才返香港搏殺。


四海為家又平又靚


岱融日前完成「越洋搬屋」後受訪,笑言這間海景大宅是其Dream House:「間屋好OK㗎!環境好、食嘢又平,生活上我哋都需要私人空間,所以考慮呢間大宅,今次搬過嚟,試住一年先。(退休?)唔會,總之香港有工作就飛返嚟!我哋兩公婆都慣咗四海為家,度度都住吓,好享受。」他坦言夫婦倆最愛四海為家,結婚至今搬屋達三、四十次之多:「當年離開無綫轉戰內地,番禺、馬來西亞、泰國、新加坡都住過幾間屋,近年回流返港,喺粉嶺區買咗間複式單位。」有傳其身家達半億,現階段是半退休心態,他笑言:「夠使夠用就得」
---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!