網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月20日 星期日

唐詩詠:搞邊科?唐詩詠朝早6點起身餵奶頂唔順 __,唐詩詠,

唐詩詠低胸現身馬場。藝人唐詩詠以低胸連身裙出席2019東方表行沙田錦標「時尚煲呔賽馬日」,見佢行路時小心翼翼,似擔心走光,非常牙煙,她解釋:「呢條裙大 ...


唐詩詠低胸現身馬場。


藝人唐詩詠以低胸連身裙出席2019東方表行沙田錦標「時尚煲呔賽馬日」,見佢行路時小心翼翼,似擔心走光,非常牙煙,她解釋:「呢條裙大會畀我嘅,襯番『煲呔』主題。(有冇做足安全措施?)有,我不嬲都好安全。(條裙鬆鬆哋?)可能瘦咗。」


佢解釋近日收養咗隻BB貓,每三小時就要起身餵奶,因而跌磅:「隻BB貓仲有12日就兩個月大,每日都要好早起身,朝早6點起身,依家我養三隻貓,每日都輪住餵佢哋,依家好似奶媽。(唔可以一齊餵咩?)大會搶細嘅嘢食,所以要分開餵,好忙。」佢又透露仲想養多四至六隻貓,當記者問到係咪冇時間拍拖,但佢未聽完即話:「係咪生BB?我覺得如果生埋小朋友完全冇時間,其實隻貓係陸永太太畀我。(唔叫陸永介紹男仔畀你?)信得過佢哋咩?我信唔過。(C君都結婚)天頤好好心地。」


生B隨時停工一年唔做嘢


佢又話今朝起身化妝整頭,又要餵奶,已經覺得好唔得閒,問到佢第時生B會唔會停工唔做嘢?她說:「第一年都會想照顧佢,真係冇辦法放低佢,我依家已經好掛住隻貓,更何況係BB。」講到佢同緋聞男友、「補習界王力宏」陳思銘感情,佢就話唔再多講,唔係事實就唔好再講人哋。


搵男友要過三隻貓嗰關


佢話今日活動後要快啲返屋企睇貓,笑言依家出唔到街,識唔到人,問到隻貓係咪阻佢桃花?她笑言:「佢可能係招財貓呢。」佢日後話識男仔要過三關:「要問我三隻貓。(鍾意寵物加分?)一定要鍾意貓,試過帶個男仔返屋企,我Feel到老嗰隻貓「銀仔」唔鍾意,所以一定要佢哋鍾意。」




---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!