掃呢頁CODE去手機

2019年10月19日 星期六

【94年參選】李綺虹講起亞軍活麗明 冠軍譚小環:有廿幾年冇見過佢 __,李綺虹,活麗明,譚小環,

譚小環及李綺虹出席活動,講起同屆亞軍活麗明。
譚小環、李綺虹、楊思琦和向海嵐出席ViuTV全新節目《香港親善小姐》記者會,譚小環及李綺虹均是1994年參選港姐,二人分別奪冠軍、季軍,她們亦開心講起 ...


譚小環、李綺虹、楊思琦和向海嵐出席ViuTV全新節目《香港親善小姐》記者會,譚小環及李綺虹均是1994年參選港姐,二人分別奪冠軍、季軍,她們亦開心講起同屆亞軍活麗明(Annamarie Wood),李綺虹說:「好多年前喺美國見過佢。」譚小環續說:「有廿幾年冇見過佢,另外我同監製講咗,下次希望去加拿大,嗰度始終係李綺虹地頭,今次去咗東京8日,拍呢個《香港親善小姐》。」



李綺虹稱今次行程充實,安排得相當緊密,製作組又會給她們驚喜,李綺虹笑言:「譬如我哋去咖啡店同壽司店,佢哋(製作組)會安排男士服侍我哋,又試過一啲另類按摩。」講到她們會否想起當年選美的回憶,譚小環說:「其實今日有啲感觸,近年自己都係着牛仔褲嗰啲,今日着得咁隆重,選港姐嘅感覺返番嚟。」



問到會否復出拍劇,李綺虹亦表示有戲癮:「等人邀請,不過自己年紀嘅問題,拍劇都會辛苦,如果有呢個機會,希望每日拍10小時,每個禮拜可以休息1日,人哋可能係budget或者時間嘅問題,我都會唔好意思,會遷就一下。」李綺虹稱兒子目前15歲,長得高大帥氣、讀書又叻,主要講法語,譚小環笑說:「係呀!好高大,綺虹話會介紹畀我識。」

-----------------------------



-----------------------------



譚小環及李綺虹出席活動,講起同屆亞軍活麗明。

她們今次去東京8日拍攝《香港親善小姐》。

她們今次去東京8日拍攝《香港親善小姐》。



94年的香港小姐冠軍是譚小環(右二)、亞軍是活麗明(右一)、季軍是李綺虹(左二)。

94年的香港小姐冠軍是譚小環(右二)、亞軍是活麗明(右一)、季軍是李綺虹(左二)。

鍾意就快D Share啦!