掃呢頁CODE去手機

2019年10月12日 星期六

蘇韻姿(Andrea):媽咪60大壽 熊心如返多倫多自爆畢唔到業? __,蘇韻姿,

「熊心如」蘇韻姿仲未畢業?劇集《愛.回家之開心速遞》嘅「熊心如」蘇韻姿(Andrea)自小喺加拿大多倫多成長,但2016年參加港姐之後,三年半都冇返過 ...


「熊心如」蘇韻姿仲未畢業?


劇集《愛.回家之開心速遞》嘅「熊心如」蘇韻姿(Andrea)自小喺加拿大多倫多成長,但2016年參加港姐之後,三年半都冇返過去!早前Andrea終於「愛回家」,返去探親之餘,仲為媽咪慶祝60歲大壽,佢喺Instagram上載母女合照,網民都大讚伯母Keep得好好,點睇都唔似60歲呀!


Andrea又話:「好開心拎到一個長少少假期,慶祝媽咪生日,咁當然都有返去我母校皇后大學,啲朋友好好,請假陪我返大學,去吓之前成日去嘅Coffee Shop同上堂嘅地方,冇諗過已經畢業咗四年,但我仲係一個學生(指愛回家角色),我覺得大學嗰幾年對我人生好關鍵,所以我依家拍劇做學生時,好似返去我人生最美好嘅階段。」


除咗吃喝玩樂之外,Andrea自爆有好多私事要處理:「當年選完港姐後,公司叫我暫時唔好離開住,之後好快安排我拍劇,所以我冇返過多倫多執嘢,再加上我隔咗幾年先返去,所以好多瑣碎事要處理,好似車牌過期要整番咁。」


--------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk 
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!