掃呢頁CODE去手機

2019年10月25日 星期五

梁靖琪:佗仔定女?梁靖琪BB性別終於揭盅 __,梁靖琪,

梁靖琪原來係佗B仔。藝人梁靖琪(Toby)9月宣布懷孕喜訊,當時佢對BB性別大賣關子,今日終於揭盅,佢喺社交網正式宣布佗仔,仲已經幫囝囝改定英文名叫R ...


梁靖琪原來係佗B仔。


藝人梁靖琪(Toby)9月宣布懷孕喜訊,當時佢對BB性別大賣關子,今日終於揭盅,佢喺社交網正式宣布佗仔,仲已經幫囝囝改定英文名叫Roman!佢上載一張男裝BB衫嘅照片,衫上寫住「Roman Sze」,佢不但以英文留言表示急不及待快啲見到囝囝出世,更率先幫囝囝開定IG用戶。


此外,佢又留言透露其實自己比較想生女,因為佢家姐育有三個仔,如果生女就可以享受萬千寵愛在一身,至於鍾意足球嘅老公就比較想生仔。佢又提到無論係仔定女,最緊要都係小朋友可以健健康康咁成長。
---------------
立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!