掃呢頁CODE去手機

2019年10月3日 星期四

古仔窮追逼張繼聰跳屎海 __,古仔,古天樂,張繼聰,

古仔開快艇離開,稍有不慎隨時有機會撞到阿聰。
古天樂和張繼聰早前為電影《犯罪現場》,拍攝一場講述張繼聰在馬灣被古天樂逼跳海的戲份。拍攝當日天氣翳焗,現場所見的水域非常混濁,甚至不時有排泄物漂過。阿 ...


古天樂和張繼聰早前為電影《犯罪現場》,拍攝一場講述張繼聰在馬灣被古天樂逼跳海的戲份。拍攝當日天氣翳焗,現場所見的水域非常混濁,甚至不時有排泄物漂過。阿聰跳海後難免也喝了幾口海水,上水後他一臉正經說:「我今日征服咗呢一帶嘅海域,完全係浸淫同擁抱呢個大自然嘅質感裏面。」阿聰還笑言感謝導演在炎炎夏日,安排了一場落水戲給他:「每個出色嘅演員都有演過跳海戲,所以我算係完成咗個心願。」



雖然水深只到阿聰心口,但他也喝了幾口海水。 雖然水深只到阿聰心口,但他也喝了幾口海水。
拍完落水戲,阿聰自行爬上岸。

拍完落水戲,阿聰自行爬上岸。

張繼聰又說:「可以近距離欣賞到古天樂喺快艇上嘅英姿,令到我有一刻真係開心到想跳舞,雖然係佢逼我跳落去,不過我冇嬲。」古仔即澄清:「嗰場戲係導演寫佢跳落海,唔係我叫喎!我只係跟住劇本去演繹。一開始都會擔心嘅,點知佢一跳落去可以企喺度,原來嗰度好淺水,佢大半個身喺水面。」古仔拍這場戲需要開快艇離開,他坦言都有一定的危險度:「因為要我將架快艇加速,隻船會好擺,有機會撞到阿聰。」

撰文:葉晴




鍾意就快D Share啦!