網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月4日 星期五

王菲(港姐):今屆最上鏡小姐 王菲素顏樣曝光 __,港姐,王菲,

都仲認到人!應屆港姐王菲(Fei)奪得亞軍及最上鏡小姐,呢日一班圈外朋友就突襲送上驚喜,慶祝佢當選。Fei喺社交網大晒合照,見現場準備咗Fei嘅港姐公 ...


都仲認到人!


應屆港姐王菲(Fei)奪得亞軍及最上鏡小姐,呢日一班圈外朋友就突襲送上驚喜,慶祝佢當選。Fei喺社交網大晒合照,見現場準備咗Fei嘅港姐公仔造型蛋糕,上面仲寫住:「Congrats Fei Fei」,相當有心。但Fei就似乎畀呢個驚喜搞到措手不及,事關佢自爆由於冇諗過要影相,所以只以素顏頹look示人,令佢大感後悔:「慣咗見你哋就永遠都係最頹look,冇化妝冇洗頭戴眼鏡然後突然嚟個surprise!啊~每影一張相內心都後悔十萬次點解唔打扮下先出門,下次記得溫馨提示我(雖然今次暗示咗但原諒我單細胞生物完全get唔到ha)」不過唔使擔心,好多網友都指Fei素顏一樣咁省鏡,激讚佢係清純女神!


---------------
立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!