網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月26日 星期六

李家鼎中環食店下月執笠盼白武士打救 __,李家鼎,

李家鼎吸引不少明星食客幫襯,包括伍詠薇等。
李家鼎中環食店下月執笠盼白武士打救藝人李家鼎(鼎爺)近年跳入飲食界大展拳腳,可惜因近期社會氣氛不明朗,經營壓力上升,他有份投資、開業一年多的中環食店宣 ...


李家鼎中環食店下月執笠盼白武士打救

藝人李家鼎(鼎爺)近年跳入飲食界大展拳腳,可惜因近期社會氣氛不明朗,經營壓力上升,他有份投資、開業一年多的中環食店宣布下月結業!不過,他強調未有因經營困難而裁員或逼員工放無薪假,又希望有白武士打救保住食肆招牌,令餐廳可以重開!

因拍攝無綫節目《阿爺廚房》而大受歡迎的李家鼎,近年進軍飲食業,與友人合資開設三間食肆,其中「鼎爺私房菜」中環分店「鼎會館」於去年9月開業,投資額達1,500萬,據知上址同類型食肆月租高達70至80萬!生意原本不俗,可惜因近期社會動盪,經營愈見困難,前日該店公布將於下月22日結業,而其餘兩間食店則繼續營運。

冇打算裁員:做咁耐感情好

正忙於拍攝新一輯《阿爺廚房》的李家鼎,昨日於將軍澳電視城接受訪問,對於餐廳結業大感可惜:「冇辦法咁嘅環境,可能係上天安排!」雖然決定結業,但他強調未有因環境變差而向員工開刀:「我哋冇開除過任何一個員工,冇話叫人放10日無薪假!我哋盡量做到令員工舒服,有啲員工聽到消息都好唔開心,唔係冇咗份工嘅問題,而係我哋上上下下都好似一家人,佢哋為我哋而唔開心!呢個時勢係咁,啲客都唔敢嚟食,我希望短期內可以重開,或者有冇白武士幫吓手保留我哋個鼎會館,我都萬分多謝。(捲土重來?)希望(另外兩間食店點?)托賴仲好好,冇乜大影響。」

中環分店位於黃金地段,月租不菲。
  • 中環分店位於黃金地段,月租不菲。
李家鼎如常開工,未有因食店結業而影響心情。

  • 李家鼎如常開工,未有因食店結業而影響心情。

提到前晚向他了解結業時,在電話中稱未知結業,似是「被通知」,李家鼎解釋:「早兩日拍檔同我講咗有咁嘅預算,長痛不如短痛,到正式時會話畀我聽。我尋日拍外景,有記者問我(結業),我話未肯定,因為要同拍檔開咗會肯定咗先公布,後嚟同拍檔傾咗覺得係時候講。」他指餐廳開業一年多,有近30名員工,問到會否將他們調往另外兩間食肆?他說:「要同拍檔商量點做,其實一兵一卒我都唔想浪費,大家做咗咁耐感情好好!我哋成日嘻嘻哈哈,粗口橫飛好開心,好似大家庭。」食肆打開門便要成本,市況不景實在難以支撐,但李家鼎仍望有人投資扭轉局面:「有人食同冇人食差好遠,買咗料唔會隔夜,燈油火蠟水電乜都要運行,我希望有白武士出手。」

唔敢計蝕幾多:真係暈喺度

至於今次結業,蝕了多少錢?李家鼎則直言未敢去計:「冇喇!我唔計,遲啲睇吓點先計,咁樣計落去真係暈喺度。(結業前會唔會去餐廳坐鎮?)都會去,我耐唔耐都去。(搞餞別宴?)唔好搞呢啲嘢,睇吓點,我同拍檔商量睇吓件事點做先完美。」






鍾意就快D Share啦!