網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月25日 星期五

黃心穎:黃心穎爆喊話返唔到轉頭 黃心美咁樣講 __,黃心穎,黃心美,

戲如人生!藝人黃心穎因偷食事件形象插水,其首部解禁「翻生」作《牛下女高音》昨晚播出的一集中,講到黃心穎經歷婚姻失敗,爆喊向張振朗盡訴心中情:「有好多嘢 ...


戲如人生!


藝人黃心穎因偷食事件形象插水,其首部解禁「翻生」作《牛下女高音》昨晚播出的一集中,講到黃心穎經歷婚姻失敗,爆喊向張振朗盡訴心中情:「有好多嘢係返唔到轉頭,點解你哋係都要逼我諗番以前、睇番以前,我好努力咁向前行,我想做番自己,我想過自己嘅生活,點解你哋係都要拉我番去?」令不少網民聯想起現實中黃心穎敗走外國重新出發。


而黃心穎家姐黃心美亦有留意片段,她於社交網發文指多謝網友提醒她觀看劇集,但又坦言不願作評論:「老老實實,我冇追睇,如果咁啱嗰晚喺屋企睇到就睇,就係咁。亦唔好再問我覺得細妹做成點,我唔係一個好叻acting嘅人,我冇資格去評論任何人嘅演技。我只覺得作為一個artist,拍咗嘅作品有得出街係開心事,至於反應如何,亦唔喺控制範圍之內,亦一定會有人鍾意有人唔鍾意,完!」
---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!