掃呢頁CODE去手機

2019年10月10日 星期四

林凱恩:林凱恩新劇做眼鏡娘 煞科嗌唔捨得 __,林凱恩,

睇見佢哋就知少女氣息濃!藝人林凱恩(Iris)近年工作機會不絕,近日佢仲有份參與無綫新劇《愛美麗狂想曲》,經過一段時間嘅拍攝,終於煞科喇!Iris喺網 ...


睇見佢哋就知少女氣息濃!


藝人林凱恩(Iris)近年工作機會不絕,近日佢仲有份參與無綫新劇《愛美麗狂想曲》,經過一段時間嘅拍攝,終於煞科喇!Iris喺網上晒出多張同同劇演員嘅合照,當中有李佳芯、 陳瀅、譚凱琪同余思霆等,見Iris四眼look上陣同各人開心合照,又高舉V字,相信呢次合作得非常愉快!


Iris留言:「藍嵐今天煞科了,第一場跟最後一場都是跟疼錫我包容我的靚靚們~多麼的幸運,我知你哋會掛住我,對嗎?有緣再見,藍嵐。全劇完,永遠長不大的孩子。」




---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!