掃呢頁CODE去手機

2019年10月23日 星期三

【爆相爆片】陳奕迅演唱會倒數兩個月 輕鬆食平民魚蛋粉做吹神 __,爆相爆片,陳奕迅,

(左:資料圖片/右:讀者提供圖片)
陳奕迅(Eason)將會於今年12月舉行跨年紅館個唱《FearandDreams演唱會》,由於歌迷反應熱烈,最後再加多5場,總共開25場,為絕望歌迷燃 ...


陳奕迅(Eason)將會於今年12月舉行跨年紅館個唱《Fear and Dreams演唱會》,由於歌迷反應熱烈,最後再加多5場,總共開25場,為絕望歌迷燃點希望,不過公開發售已秒殺,一票難求。



演唱會倒數少於兩個月,Eason近月應該忙於加緊訓練及綵排籌備等工作,但忙裏也要偷閒,《蘋果》讀者黃小姐日前就透過「爆相爆片」直擊他在筲箕灣東大街的一間不少明星幫襯的魚蛋粉食店出現,並提供了兩張他在食店的圖片。從圖片中,見到身穿白背心的Eason在店中大笑,應該發揮緊他的「吹神」本色,黃小姐表示:「當時大概下午一點半,都好多人,呢間食店不嬲多人幫襯要拎飛等候,同安排到客人坐得好迫,一張枱都坐6、7個人,我見到Eason時,佢係着背心短褲,佢係同兩個男性朋友坐喺靠近門口嘅一張枱,見佢哋3個人坐一張枱,同埋佢同店員有傾有講,相信佢都係熟客,唔使佢哋同人搭枱,見佢都係食魚蛋牛腩河呢類食物,佢哋食咗成一個鐘都未走,見到佢好多嘢講。」







-----------------------------



-----------------------------



(左:資料圖片/右:讀者提供圖片) Eason與兩名男友人去食魚蛋粉。(讀者提供圖片) Eason與兩名男友人去食魚蛋粉。(讀者提供圖片)
Eason與店員好好傾。(讀者提供圖片)

Eason與店員好好傾。(讀者提供圖片)
Eason會於12月舉行跨年音樂會。(資料圖片)

Eason會於12月舉行跨年音樂會。(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!