掃呢頁CODE去手機

2019年10月9日 星期三

岑麗香:心胸廣闊!人妻岑麗香幫襯陳豪歎咖啡 __,岑麗香,陳豪,

人妻同人夫,唔知有冇傾湊仔經呢?藝人岑麗香(香香)今年三月誕下愛兒Jacob後專心湊仔,不過近日都開始逐漸復出工作,今朝她更跑到好友陳豪的咖啡室幫襯, ...


人妻同人夫,唔知有冇傾湊仔經呢?


藝人岑麗香(香香)今年三月誕下愛兒Jacob後專心湊仔,不過近日都開始逐漸復出工作,今朝她更跑到好友陳豪的咖啡室幫襯,難得香香大駕光臨,陳豪都要親自出手為佢drip coffee,真係唔話得。不過網民除了留意陳豪的沖咖啡手勢外,仲將重點轉移到香香的上衣打扮,大讚她心胸廣闊。




---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!