掃呢頁CODE去手機

2019年10月16日 星期三

梁麗翹:梁麗翹囡囡晒萌 小孩子穿大鞋子 __,梁麗翹,

無綫節目《東張西望》主持梁麗翹(Nicole)的寶貝女Nanette不經不覺已經17個月大,她跟Nicole一樣愛美,Nicole就拍下囡囡試穿大人鞋 ...




無綫節目《東張西望》主持梁麗翹(Nicole)的寶貝女Nanette不經不覺已經17個月大,她跟Nicole一樣愛美,Nicole就拍下囡囡試穿大人鞋的短片,片中Nanette見到Nicole的紅色鞋非常開心,跟着就千方百計試着,最後要媽咪拖實她才成功穿上。Nicole說:「囡囡好貪靚,每次着完靚衫靚裙就會去照鏡,除咗着我嘅鞋,仲會偷偷玩我嘅化妝品,之前就打爛咗我盒粉。」


另外,她透露下周會與老公帶女兒到美國探親順便度假兩星期,Nicole好期待這個旅程,已計劃好帶囡囡到當地的動物園遊玩。




---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!