網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月4日 星期五

苟芸慧:好恩愛!苟芸慧爆老公成日幫佢吹... __,苟芸慧,

真係恩愛喇!藝人苟芸慧以白色低胸長裙出席美髮活動,問到平時可有幫老公set頭?她表示:「佢幫我多啲,佢好鍾意幫人吹頭,因為佢見髮型師用兩個風筒幫我吹頭 ...


真係恩愛喇!


藝人苟芸慧以白色低胸長裙出席美髮活動,問到平時可有幫老公set頭?她表示:「佢幫我多啲,佢好鍾意幫人吹頭,因為佢見髮型師用兩個風筒幫我吹頭好型,所以佢喺屋企都會用兩個風筒幫我吹頭,佢都吹得幾成功,令我有surprise。」


講到她最近上法式甜品班,她表示要上一年,剛上了兩個月,兩星期後就有中期考試,問到可有整甜品畀老公食?她表示:「有!佢都好畀面食晒,仲讚好食,我都有整畀女仔朋友食,等佢哋食完開心吓。」問到可有自創甜品?她表示:「有嘗試,改咗少少,但效果好似唔理想,會用心學好。(有冇搵老公做白老鼠?)有呀,佢係一個好開心嘅白老鼠,哈哈。」


而問到平時可有下廚?她謂:「老公叻啲,不過我呢排食素,都係烚菜。(點解突然食素?)想身體健康啲,同埋呢排氣氛唔好。」而講到上堂忙碌,可有時間「造人」?她表示:「冇呢個計劃,應該兩、三年後。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!