掃呢頁CODE去手機

2019年10月7日 星期一

周國賢被大陸網民鬧「叼你老母」 反擊:踢館打好繁體字先 __,中國,周國賢,大陸,

一句「加油」,一張做掌上壓的相片,周國賢被大陸網民瘋狂圍剿,攻陷他的微博留言辱罵,糾纏了一日,結果,前日周國賢跟微博說:「再見」!大陸網民反應兩極,有 ...


一句「加油」,一張做掌上壓的相片,周國賢被大陸網民瘋狂圍剿,攻陷他的微博留言辱罵,糾纏了一日,結果,前日周國賢跟微博說:「再見」!



大陸網民反應兩極,有留言叫他加油不要受影響,有留言狙擊:「去找你的英國爹搖尾乞憐去吧,看看你英爹要不要你這條流浪狗,中國的土地不養瘋狗。」周國賢在微博沉默以對,沒有回應。



不過,死唔斷氣的大陸網民,竟翻牆轉攻周國賢的IG繼續轟炸,佛都有火之下,周國賢回應了幾個惡毒的留言,叫大陸網民踢館要學好繁體字和廣東話,大快人心,香港網民紛紛叫好!部份內容如下:



大陸網民:叼你老母

周國賢:入嚟踢館都尊重下人,打好啲繁體字先好唔好?真心希望你會好!



大陸網民:喔,原來你係港毒黎(嚟)噶?

周國賢:有蠟燭!



大陸網民:你怎麼不實際行動上街打砸搶燒呢?

周國賢:唔係窮的呀,係窮得呀,練下廣東話先啦,岸cow!



大陸網民:無意點開,逝者安息,粉絲自重,和你的港獨們地獄相見。

周國賢回以一篇「往生咒」。



雖然有網民踩場狂插,但亦有理智的大陸網民撐周國賢:「今日睇到你微博發咗個post之後,多咗好多人好惡毒咁攻擊你,我想同你講,佢哋唔係代表所有人諗法噶,仲有我哋撐你啊!好多謝你嘅音樂陪我度過咗好多難過嘅時刻,仲好多謝你一直咁勇敢企出來!有啲嘢,大陸人從來無得到過 ,我真係唔想香港到最後都要失去。」亦有網民表示反對人身攻擊,反對暴力,反對網絡暴力!周國賢表明立場:「我從來冇變過,我只是想好好做音樂,希望音樂帶來和平,最近的分裂,很多人都不想。」





 周國賢日前在微博和IG貼做掌上壓相,留言:「加油」 周國賢日前在微博和IG貼做掌上壓相,留言:「加油」
 周國賢在微博留言:「再見」(微博截圖)

周國賢在微博留言:「再見」(微博截圖)
大陸網民翻牆到周國賢的IG狙擊( IG截圖 )

大陸網民翻牆到周國賢的IG狙擊( IG截圖 )
周國賢叫大陸網民:「練下廣東話先啦,岸cow!」( IG截圖)

周國賢叫大陸網民:「練下廣東話先啦,岸cow!」( IG截圖)
 周國賢重申立場,希望音樂帶來和平。( IG截圖)

周國賢重申立場,希望音樂帶來和平。( IG截圖)

鍾意就快D Share啦!