掃呢頁CODE去手機

2019年10月30日 星期三

羅浩銘:高材生棄做律師 羅浩銘寧願做替身 __,羅浩銘,

羅浩銘有律師唔做,竟然揀入行!動作演員羅浩銘於2011年憑無綫節目《功夫新星》出道,常在電影中擔任替身,包括在電影《激戰》中,不單要做彭于晏和安志杰的 ...


羅浩銘有律師唔做,竟然揀入行!


動作演員羅浩銘於2011年憑無綫節目《功夫新星》出道,常在電影中擔任替身,包括在電影《激戰》中,不單要做彭于晏和安志杰的替身,更有一場戲是要和彭于晏對打。別以為羅浩銘只是四肢發達,其實他頭腦不簡單,曾在加拿大西門菲莎大學攻讀犯罪學,後來有大學收他讀法律,但他為入演藝圈而放棄律師夢。


另外,他曾為馬國明、姜皓文及傅嘉莉等擔任健身教練,並大讚兩男夠勤力:「佢哋幾乎日日約我健身,姜皓文超忍得口,話唔食就唔食,有時打嚟問我邊樣食得,好有恒心,所以瘦得超快。」


---------------
立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!