掃呢頁CODE去手機

2019年10月30日 星期三

楊思琦:踩四吋高踭鞋!楊思琦自爆老公唔陪產檢 __,楊思琦,

好神秘喎!《香港開電視2020節目巡禮》今日舉行,出席藝人包括梁思浩、陳啟泰、楊思琦、鄭希怡、陳倩揚、黃心美等。楊思琦將會為節目《是敢的》擔任嘉賓接受 ...


好神秘喎!


《香港開電視2020節目巡禮》今日舉行,出席藝人包括梁思浩、陳啟泰、楊思琦、鄭希怡、陳倩揚、黃心美等。楊思琦將會為節目《是敢的》擔任嘉賓接受訪問,正佗B的她穿上四吋高踭鞋亮相,問到老公可批准?她笑說:「冇同佢講呀,都係諗住襯番件衫嘅顏色,今朝好趕個女學校有活動。(考公陪你去?)我同我媽咪去。(老公少出席公開活動?)係呀,我出席就ok。(老公陪你產檢?)我自己去呀。(預產期?)出年,希望順利。」


楊思琦早前宣布已經結婚,但老公身份一直保持神秘,問到是否不希望老公曝光?她說:「冇,佢唔係圈中人,順其自然啦,唔會刻意,等佢慢慢接受,佢唔係呢個圈子希望大家明白。(老公想唔想你做娛樂圈?)佢知我鍾意。」楊思琦會在節目分享入行以來的高低經歷辛酸史,亦會分享懷孕過程,問到到時可會談及老公?她說:「未知,出年先拍,希望分享多啲正能量。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!