掃呢頁CODE去手機

2019年10月28日 星期一

黃翠如:洪永城唐詩詠復合?黃翠如竟然咁樣講 __,唐詩詠,洪永城,黃翠如,

黃翠如話見證住洪永城同唐詩詠再見亦是朋友。藝人黃翠如出席公開活動,透露近日不停食生日飯,期間又打邊爐,不自覺地增磅。談到日前於林盛斌屋企開派對慶生,當 ...


黃翠如話見證住洪永城同唐詩詠再見亦是朋友。


藝人黃翠如出席公開活動,透露近日不停食生日飯,期間又打邊爐,不自覺地增磅。談到日前於林盛斌屋企開派對慶生,當中更有舊情侶唐詩詠與洪永城,翠如對此說:「佢哋私下冇嘢,有食飯有傾偈,當晚啲人全部由詩詠約。(網友話想佢兩個復合!)係咩?洪永城依家拍緊拖喎,有啲咁嘅事?詩詠同洪永城都係我朋友,洪永城女友都好Sweet,當晚佢要開工冇嚟啫。(見證佢哋再見亦是朋友?)係呀!佢哋性格好好,會照顧人,會Keep住好好朋友咁關心。(畀面你嘛!)好多謝。(見佢哋社交網有互動!)Keep住係互窒朋友關係囉!」


而翠如每次慶生均獲組合農夫成員C君(鄭詩君)撐場,更是首個與她慶生的朋友,問到老公蕭正楠(阿蕭)有何表示?翠如指對方剛好拍完劇,近日終可當住家男人:「佢送咗個小心意畀我,同埋大家都計劃緊去旅行,去邊就未知,因為我仲開緊工。」她表示阿蕭正學習如個運用網上旅遊App:「佢好渣,平時都係我做Research,尋晚一次過幫佢Download晒,等佢慢慢學習,點搵機票酒店。」
---------------
立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!