掃呢頁CODE去手機

2019年10月22日 星期二

謝婷婷:百密一疏!疑似謝婷婷囡囡生父曝光 __,謝婷婷,

唔通婷婷囡囡係混血兒?早前謝婷婷喺社交平台公開產女喜訊,但婷婷並未公開囡囡生父身份,引來諸般猜測。婷婷一路都好保護囡囡爸爸嘅身份,但百密總會一疏,佢更 ...


唔通婷婷囡囡係混血兒?


早前謝婷婷喺社交平台公開產女喜訊,但婷婷並未公開囡囡生父身份,引來諸般猜測。婷婷一路都好保護囡囡爸爸嘅身份,但百密總會一疏,佢更新ig story時就唔小心疑似令囡囡爸爸身份曝光!

事緣婷婷上載一張素菜相並配文:「delicious(好吃)homegrown(自家種植的)」還@了一位名字叫做「marqbloq」的人。而「marqbloq」真名叫做Mark Block,佢ig頭像是一隻狗,帳號設置為私密。但頁面上卻有他公司主頁連結,顯示了其公司全名「B&B Bearing and Electric Motor Ltd.」,主營業務是銷售及維修軸承和電動機,Mark Block這家公司嘅另一個平台顯示了他的全部訊息,雖然頭像係黑白及戴住黑超,但明顯是一名老外,年齡約40歲,與婷婷年紀相若。而其公司網頁都顯示由2003年開始佢就喺家族企業工作,至今已經16年,在公司任職總裁,財力應該好雄厚。

此外,從Mark的教育背景嚟睇,他一直喺加拿大讀書,而婷婷亦畢業於加拿大溫哥華不列顛哥倫比亞大學,兩人背景及學歷相似,很有可能早已認識。雖然唔知係咪BB爸爸,但Mark不時與婷婷在社交網互動,睇嚟交情匪淺。

記者求證婷婷經理人,其就否認Mark是婷婷囡囡的生父。

---------------

立即參加「賞您睇」: http://bit.ly/2JWKULh 

Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!