掃呢頁CODE去手機

2019年10月26日 星期六

《閨蜜睡房》:【閨蜜睡房】想偷步?單身伍允龍恨有小朋友 __,伍允龍,

咁就快啲搵個老婆生番個啦。藝人伍允龍功夫了得,早前他向同樣打得的藝人李嘉挑戰,瘋狂拆李嘉祠堂,由於動作甚為瘋狂,引起網民熱話。伍允龍接受東網巨星炮製的 ...


咁就快啲搵個老婆生番個啦。


藝人伍允龍功夫了得,早前他向同樣打得的藝人李嘉挑戰,瘋狂拆李嘉祠堂,由於動作甚為瘋狂,引起網民熱話。


伍允龍接受東網巨星炮製的節目「海馬牌床褥特約」《閨蜜睡房》之Brother來了訪問,每逢星期五、六、日更新一集,他跟主持人李文珊(Sherman)提到這條瘋片時,自言踢了幾下,已想棄權,反而李嘉叫他不要停繼續踢。


現時單身的伍允龍,經常成為安志杰與老婆Jessica C.的電燈膽,但伍允龍卻笑言自己其實是安志杰家庭一分子,至於愛情方面,伍允龍未有另一半已恨生小朋友,想知點解?就要留意《閨蜜睡房》喇!


---------------
立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!