網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月10日 星期四

黃竣鋒:湛江登台 黃竣鋒險被扯甩褲 __,黃竣鋒,

黃竣鋒在大陸登台,好享受與熱情粉互動。藝人黃竣鋒(Jason)近年不時會接內地酒吧Show,早前就在湛江登台,他直言初初登台時會有啲驚同緊張,但依家就 ...


黃竣鋒在大陸登台,好享受與熱情粉互動。


藝人黃竣鋒(Jason)近年不時會接內地酒吧Show,早前就在湛江登台,他直言初初登台時會有啲驚同緊張,但依家就會好享受喺舞台嘅時候,而今次湛江之行,遇到不少熱情粉絲,當中有些令他差點出洋相:「因為有啲粉絲唔係一般嘅熱情,而係講嘢好大膽同動作非常直接,試過差啲畀人扯甩條褲,好彩當時條皮帶夠硬淨,否則,條褲一定甩!」




---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!