掃呢頁CODE去手機

2019年10月28日 星期一

黃心美:心穎連累!黃心美遭網民鬧:唔睇冇養分嘅嘢 __,黃心穎,黃心美,

黃心美懶理網民抨擊:「嗰啲冇養分嘅嘢點解要睇?」藝人黃心美及「補習界王力宏」陳思銘(Samuel)為主持的香港開電視節目《男士堂》接受訪問,節目關於男 ...


黃心美懶理網民抨擊:「嗰啲冇養分嘅嘢點解要睇?」


藝人黃心美及「補習界王力宏」陳思銘(Samuel)為主持的香港開電視節目《男士堂》接受訪問,節目關於男性的嗜好和收藏。今次是黃心美離開ViuTV後首次與其他電視台合作,她表示節目內與王貽興搭檔,笑言經常與對方爆肚互串,又難忘收到很多禮物,並發現工作人員很愛買東西:「不過係介紹男士嘅節目,我就冇乜買嘢,可能全隊crew得我可以有酬金落袋。」


而講到外界對妹妹黃心穎主演的新劇《牛下女高音》有很多負面聲音,又謂要罷睇,黃心美表示:「乜嘢都會有好多聲音,我冇留意呢啲嘢。(你有冇因劇集播出多咗畀人留言攻擊?)攻擊我就冇睇到,反而係有啲人短訊叫我睇劇,嗰啲冇養分嘅嘢點解要睇?我自己會隔晒。」她謂有與黃心穎保持聯絡,但不知對方可有睇番自己的劇,而對方心情都是起起伏伏,並未有計劃返港。而提到有指黃心穎找公證行越洋收樓,她則不欲多談。


冷淡講唐詩詠


首次主持節目的Samuel就表示在節目內學西裝、飲威士忌等,以及分享在英國的所見所聞,他又笑言自己主持生硬:「拍到第6集先開始正常,頭嗰幾集我自己唔敢睇,拍到《警訊》咁。」問到拍節目前可有向緋聞女友唐詩詠取經?他即冷淡表示:「大家都忙,好少傾偈,真係好耐冇見。(之前唔係一齊?依家疏離咗?)冇,一直都係好朋友。」黃心美就幫手「質問」他可有睇唐詩詠的新劇《解決師》?他謂:「睇咗少少,幾好睇。(唐詩詠做戲點?)一向覺得佢做戲好好,我係佢忠實fans,哈哈!」


黃心美
髮型:Cedric Tsang @ Nova Hair Nail
化妝:Dera Tse & Kinki Wong
場地:Cubus 28




---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!