掃呢頁CODE去手機

2019年10月3日 星期四

施明:首次母子檔拍戲!施明鬧李泳豪又蠢又丟架 __,李泳豪,

施明首次與李泳豪母子檔拍戲。藝人施明出席電影宣傳活動,表示戲中飾演一個淒涼媽媽,育有一個低能兒子:「照顧佢好辛苦,當媽媽患絕症後,驚自己死咗冇人照顧個 ...


施明首次與李泳豪母子檔拍戲。


藝人施明出席電影宣傳活動,表示戲中飾演一個淒涼媽媽,育有一個低能兒子:「照顧佢好辛苦,當媽媽患絕症後,驚自己死咗冇人照顧個仔,所以殺咗個仔之後就自殺。」談到戲中與兒子李泳豪首次合作演戲,她表示:「係呀,佢飾演牧師,我就去搵佢開解。」


恨戲中演母子


講到母子首次合作的感受,她笑言:「開機時當佢普通演員,但NG就返番去做媽咪咁,心裏面鬧佢咁蠢㗎、咁丟架!不過就冇鬧出口,但後尾先知道佢對住媽咪緊張,我哋喺屋企都冇預先對戲。」她又希望有機會真的在戲中飾演母子:「其實佢好細個拍戲就想做佢媽媽,點知一直都冇機會,佢係好叻嘅童星,好記得兩個仔幾個月大時,特別係細仔,就已經識喺鏡頭前碌草地,好鍾意Show Off,依家孫仔就冇呢個天分,對住鏡頭唔講嘢。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!