網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月7日 星期一

娛樂專題:感激龔慈恩犧牲 林愷鈴揭放棄英國名校原因 __,龔慈恩,

林愷鈴感激媽咪龔慈恩為愛犧牲事業。「最索星二代」林愷鈴(Ashley)近年追隨母親龔慈恩的步伐,投身娛樂圈後才真切感受到母愛的偉大,Ashley自愧無 ...


林愷鈴感激媽咪龔慈恩為愛犧牲事業。


「最索星二代」林愷鈴(Ashley)近年追隨母親龔慈恩的步伐,投身娛樂圈後才真切感受到母愛的偉大,Ashley自愧無法為愛犧牲事業:「如果換作係我, 自問做唔到!」她回首曾因反叛期令媽咪傷心,幸最終開竅發憤讀書,並成功考入海外名校,但為免增添家中經濟負擔,最後決定留港升學。


為愛淡出幕前


藝人龔慈恩的女兒林愷鈴盡得她的真傳,樣子標致仙氣十足,出道不久便簽約導演杜琪峯旗下,廣告工作隨即接踵而至,被視為最具潛質的明日之星。龔慈恩當年憑電視劇《雪山飛狐》「程靈素」一角令人印象深刻,其後在1996年《西遊記》飾演觀音更一炮而紅,但於1999年事業如日中天之際嫁予台灣男星林煒,後更為愛淡出幕前,專心相夫教子。


呢行令你唔想走


Ashley感慨母親對家庭的付出:「每當我諗到都覺得好感動,因為我入咗呢行先發現有好多嘢好吸引,會令你唔想走。媽咪好鍾意做戲,亦係一個好專業嘅演員,不過佢喺事業最好嘅時候放棄所有。如果換作係我,自問做唔到!」


斷髮Hurt爆媽咪


青少年成長總經歷反叛期,年僅19歲的Ashley坦言也曾傷過媽咪的心,只因當時愛唱反調:「細個時媽咪幫我留一把好長嘅頭髮,一直都唔想我剪,但有一日我好衝動去髮型屋剪短到及耳,當時完全冇知會媽咪,純粹想反抗佢!佢之後見到都冇鬧我,不過就有唔開心咗一陣,之後佢慢慢接受咗就覺得短頭髮幾靚,反而到後期我好後悔。」如今她已長大成人,更能體會父母的用心良苦:「有時同媽咪有小爭執,但我一諗番起媽咪嘅付出,就覺得咩都唔重要。」


「學霸」自揭留港三大原因


在龔慈恩的悉心栽培下,Ashley品學兼優而且多才多藝,鋼琴、大小提琴、聲樂、劍術,統統都難不倒她!對於外界稱她為「學霸」,她謙虛地否認,並笑指「近朱者赤」:「我中小學裏面嘅學生好癲、好Top,其實我細個唔鍾意讀書,淨係鍾意有興趣嘅科目,好唔鍾意讀數學同科學,起初成績麻麻,直至中三識到一班好努力讀書嘅插班生,我就突然叮一聲,覺得要開始發憤,成績就自然好咗!」她指龔慈恩是一名嚴母,然而着重她的品行多於學業成績,更指只要合格便已足夠。


讀建築兼顧演藝事業


為栽培兒女成材,有指其父林煒曾不惜賣樓幫補學費, Ashley亦不負父母期望,去年以優異成績獲多間中、外名校取錄,不過懂事的她考慮到經濟壓力,最終決定留港升學: 「好好彩英國學校收咗我,所以有段時間我好掙扎應該去英國讀文學,定留喺香港讀建築。最後決定留喺香港,首先係因為屋企人都喺香港,第二就係外國留學經濟負擔好大,始終喺香港讀大學實際好多。第三雖然讀書好重要,但我唔想因為讀書而放棄工作。講真,如果我想去外國讀,屋企都會供,但我覺得留喺香港係最完美嘅選擇。」年紀尚輕的她星途一片光明,但也不排除學以致用:「暫時最明顯嘅人生路向就係考牌做建築師,但我覺得唔應該局限自己,我願意開拓唔同可能性。」


化妝:Zoey Chin@Zoey Chin Beauty 髮型:Arby@Hair corner 服裝:MM6 Maison Margiela@Harvey Nichols HK 場地:銅鑼灣軒琴居


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!