掃呢頁CODE去手機

2019年10月19日 星期六

楊思琦:繼續收埋老公!楊思琦經濟獨立自己搵銀 __,楊思琦,

楊思琦大緊肚都繼續開工。剛宣布懷上第2胎的楊思琦以低胸晚裝出席ViuTV節目《香港親善小姐》記者會,晚裝設計完全遮肚,又見她上圍豐滿了不少,記者叫她輕 ...


楊思琦大緊肚都繼續開工。


剛宣布懷上第2胎的楊思琦以低胸晚裝出席ViuTV節目《香港親善小姐》記者會,晚裝設計完全遮肚,又見她上圍豐滿了不少,記者叫她輕摸肚拍照遭婉拒。


今胎比較辛苦


受訪期間,對於老公姓氏及職業等,思琦拒絕透露,只說「搵到愛的森林,最緊要兩人相愛,畀我保護段關係啦」。問到懷孕多久?楊思琦沒有透露確實日子,只說如沒有早產,第二胎會是鼠BB。她又表示今次懷孕較上次辛苦:「見暈及作嘔都有,同埋覺得攰。」她又指自己是工作狂,加上與老公經濟獨立,所以會繼續工作。問到老公可介意她性感?思琦謂:「佢開放嘅,冇呢條條文。」


囡囡未改口叫爸爸


談到囡囡卓穎即將成為姐姐,思琦表示:「佢好開心,以前都有問我會唔會多個小朋友。佢依家成日攬住我個肚嚟錫,又同BB講『細BB,我係家姐呀!』(佢叫你老公做爸爸定叔叔?)都係叫名,可能遲啲會改口啩。(囡囡同你哋一齊住?)係。」對於腹中塊肉性別,她表示會稍後公布。問到會否照舊往美國生產,思琦表示暫未決定及考慮。問到會否再生一胎,她打趣道:「搞掂呢個先,我年長又中獎,專心搞咗呢個大Project先。」


同老公一拍即合


她再次強調早前與老公於海外註冊,但未決定會否再在港註冊:「不過我想簡單啲,以前拍劇乜都做過晒。(有影婚紗相?)遲啲再畀大家。(老公第一次結婚?)呢啲唔講喇。(欣賞佢啲乜?)佢對我好好,用心咁愛我,大家一拍即合,都拍咗超過半年拖,大家相處咗一年左右。(佢知你過去?)佢有睇新聞,都係過去嘅事啦。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!