掃呢頁CODE去手機

2019年10月25日 星期五

李連杰:獲邀去巴黎名媛舞會 李連杰大女試戰衣 __,李連杰,

李連杰大女Jane獲邀去巴黎名媛舞會。國際武打巨星李連杰與前亞姐冠軍利智婚後育有兩名女兒Jane及Jada,向來保護工夫做到足嘅佢去年聖誕就罕有公開與 ...


李連杰大女Jane獲邀去巴黎名媛舞會。


國際武打巨星李連杰與前亞姐冠軍利智婚後育有兩名女兒Jane及Jada,向來保護工夫做到足嘅佢去年聖誕就罕有公開與愛女嘅合照,被指有意為兩女出道鋪路。


而近日Jane再次公開露面,原來佢獲邀出席今年11月舉行的巴黎名媛舞會(Le Bal des Débutantes),近日更飛到紐約試衫。舞會嘅官方社交網公開咗Jane試衫嘅靚衫,見佢着上一身裸色晚裝,配上甜美笑容,優雅高貴之餘又不失少女味。


巴黎名媛舞會是世界10大奢華晚會之一,每年只會邀請約20多位年齡介乎16歲到22歲的星二代、貴族名門少女參加,當中賭王何鴻燊四房女兒何超欣、外孫女何家晴、霍英東外孫女劉澤儀,利孝和夫人的兩位外孫女Alison Lee 和雷正殷(Alexandra Louey)曾先後參加過舞會。而今年邱淑貞與I.T時裝王國老闆沈嘉偉的大女沈月,亦獲邀出席。


---------------
立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!