網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月13日 星期日

吳岱融:酒樓獲小朋友送抱 吳岱融感動到想喊 __,吳岱融,

估唔到吳岱融咁感性!藝人吳岱融出席活動,講到演出的劇集《牛下女高音》反應不錯,他則說:「係咩?因為都係啱啱播,咁個劇本寫得幾貼地,好多生活上嘅細節,自 ...


估唔到吳岱融咁感性!


藝人吳岱融出席活動,講到演出的劇集《牛下女高音》反應不錯,他則說:「係咩?因為都係啱啱播,咁個劇本寫得幾貼地,好多生活上嘅細節,自己係演一個失意嘅中佬。」他隨即分享出席活動前在酒樓遇上的事:「有個小朋友認得我,佢走過嚟攬住我,嗰下我好感動,真係感動到想喊!」


他亦大讚劇中「中佬」角色好貼地寫實:「寫到我哋以前年代嘅事,細個喺徙置區長大,有啲人可能捱到今時今日都覺得冇成就,其實冇病冇痛,已經可以好開心。」


吳岱融自言人生也遇過高低起伏:「最緊要睇自己點諗,如用唔開心角度睇就一定唔開心,我都上落大,我角度家人最緊要,可能拍劇嗰日表現唔好都會唔開心,但瞓醒又會冇事,而人生生老病死係必然,爸爸都教我最重要係接受。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!