掃呢頁CODE去手機

2019年10月10日 星期四

鄧超:鄧超孫儷恩愛放閃 網友頂唔住! __,孫儷,鄧超,

係喇!知你哋恩愛喇!內地男星鄧超同太太孫儷恩愛如昔,二人不時喺網上放閃!鄧超喺社交網上載一張二人合照,見孫儷淡妝上陣,氣質非凡,而企喺後面嘅鄧超就擺出 ...


係喇!知你哋恩愛喇!


內地男星鄧超同太太孫儷恩愛如昔,二人不時喺網上放閃!鄧超喺社交網上載一張二人合照,見孫儷淡妝上陣,氣質非凡,而企喺後面嘅鄧超就擺出一個搞鬼表情,仲話:「孫儷老師問我是不是每天化點妝好看,我說是,不然怎麼配得上我。​​​​」兩個咁樣放閃,大家都話頂佢哋唔住,仲搞笑話鄧超應該要好好打扮自己,咁先襯得起孫儷喎!


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!