掃呢頁CODE去手機

2019年10月16日 星期三

減磅後依然包冚 __,

葉蘊儀表示揀寫真相心情好忐忑,想將自己不同面貌表現出來。
葉蘊儀收身成功,早前推出破格寫真︰「之前藝術作品都係同女性議題有關,喺中國人社會裏面,可能覺得好大膽,至於影呢輯相,我唔覺得同母親角色有牴觸,因為仔女 ...


葉蘊儀收身成功,早前推出破格寫真︰「之前藝術作品都係同女性議題有關,喺中國人社會裏面,可能覺得好大膽,至於影呢輯相,我唔覺得同母親角色有牴觸,因為仔女都已經長大懂性。」揀相過程很忐忑,因為每張相她都滿意難下抉擇,葉蘊儀說︰「好想將自己唔同面貌呈現,其中一輯着三點式披上乾濕褸嘅相,我最鍾意,因為呢個最唔似我,相中我要表達高度自信。但就算𠵱家減咗磅,我都唔係好夠膽好自信,平時出街我都好似成個蒙面俠咁,包到冚。」葉蘊儀從來不減肥,半年減36磅確是挑戰︰「整個過程好開心,我想減肥,用幾多時間由自己控制,開頭係逼自己做,之前有細路真係好難減肥,但有目標去減,所以好有動力。」

變靚再上路,是否想在事業上再有一番作為?葉蘊儀說︰「我唔會諗太多,我細個入行都冇諗過乜嘢高峯或者要好紅。影一本相集自己可以完全操控,但做演員,好多其他因素影響,就算我想再出嚟拍嘢,但你仲有冇市場、有冇人搵你,加上𠵱家電影同電視產量都減少,同8、90年代差好遠,當然有機會,我都想試。」

相關新聞:與髮型師傳緋聞




鍾意就快D Share啦!