掃呢頁CODE去手機

2019年10月2日 星期三

陳敏之:水着放題!陳敏之高海寧陳凱琳三娘教子 __,陳凱琳,陳敏之,高海寧,

索呀!藝人陳敏之、高海寧(高Ling)、楊明及陳凱琳於馬來西亞為無綫節目《仨心友行》拍攝中,眾人去了當地一個很靚的島玩浮潛及水上活動,陽光海灘當然有水 ...


索呀!


藝人陳敏之、高海寧(高Ling)、楊明及陳凱琳於馬來西亞為無綫節目《仨心友行》拍攝中,眾人去了當地一個很靚的島玩浮潛及水上活動,陽光海灘當然有水着,三位靚女以一件頭上陣,但都有前有後。敏之受訪時謂:「呢個地方好靚,水清沙幼,今次都食咗好多當地嘅嘢,馬拉飯、拉茶,食咗好多嘢,但都做咗好多運動,個個都好Fit。」而第二次玩浮潛的高Ling覺得今次特別好玩,她謂:「我本身唔識游水,所以好少接觸海洋,我着住救生衣,望住下面見到好多魚,啲水好靚好清,仲見到小丑魚、珊瑚好開心,好少咁近距離接觸水底世界。」高Ling更因吃得煎炸物多搞到失聲,她表示本身想試埋潛水,但驚會病情惡化,惟有望下次。說到很久未試過穿泳衣拍攝,她笑言:「所以心情有啲緊張,但都好開心,因為今次啲腳好啱KEY,好似放假去旅行咁。」


楊明今次於三位女士陪同下前往當地,說到三娘教子時,楊明即大爆她們夾計戲弄他,他謂:「佢哋三個同導演一齊整蠱我,最終梗係畀我識穿」楊明表示以前都玩過獨木舟,今次到馬來西亞玩的底部是透明,可以見到清澈的水底,他謂:「我本身好鍾意潛水,好鍾意睇海底,呢度啲水好清好靚,而且我喺度食咗好多嘢,都肥咗。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!