網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月19日 星期六

譚小環:孖譚小環遊日有驚喜 李綺虹體驗另類揼骨 __,李綺虹,譚小環,

譚小環同李綺虹齊齊出席記者會。藝人譚小環和李綺虹下午出席ViuTV節目《香港親善小姐》記者會,同是1994年港姐出身的她們,牽手合照之餘又作勢咀嘴,小 ...


譚小環同李綺虹齊齊出席記者會。


藝人譚小環和李綺虹下午出席ViuTV節目《香港親善小姐》記者會,同是1994年港姐出身的她們,牽手合照之餘又作勢咀嘴,小環更形容「回憶返晒嚟」!她笑謂:「仲欠亞軍活麗明,不過我哋廿幾年冇見喇。我同監製提議,話下次不如去綺虹地頭加拿大開工,可以乘機再聚吓。」綺虹則表示年前於洛杉磯與活麗明碰面。


談到二人早前到東京拍節目,小環表示驚喜非常:「日日帶你去唔同地方,但事前唔話你知拍乜,有去過咖啡廳有男侍應服侍,綺虹仲體驗過另類揼骨,總之8日都好充實。」


問到李綺虹是否打算多留港接工作?她坦言:「睇吓有冇邀請囉,不過年紀大,真係唔係好捱得,之前拍劇都話拍10粒鐘咋,但有時人哋唔夠budget都會畀長少少時間。我依家中文好叻,起碼睇到7成劇本。」她又自爆兒子已15歲,且打趣:「佢係問題少年,所以我返嚟避開佢。佢都高大靚仔嘅,不過似足我多嘢講,暫時未有女友。(佢廣東話叻?)細個好啲,佢學咗法文後就差咗喇。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!