網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月24日 星期四

龔慈恩:【親揭離婚內情】龔慈恩拒認控制狂 __,龔慈恩,

被標籤為「妻管嚴」同「控制狂」?龔慈恩親揭離婚內情。現年56歲的女星龔慈恩,與台灣藝人林煒於1999年結婚,育有一對子女,分別為現年19歲並已入行的林 ...


被標籤為「妻管嚴」同「控制狂」?龔慈恩親揭離婚內情。


現年56歲的女星龔慈恩,與台灣藝人林煒於1999年結婚,育有一對子女,分別為現年19歲並已入行的林愷鈴及16歲的林卓毅,原以為家庭圓滿,怎料早前爆出二人已分居兩年,並正辦理離婚手續,林煒更已於台灣另結新歡,相戀數月。與一對子女居於香港的龔慈恩則寄情工作,近日她有份演出的無綫劇集《牛下女高音》播出,劇中飾演吳岱融妻子,性急兼廚藝不精,角色性格立體鮮明,引起不少關注。龔慈恩接受東網專訪時,亦笑指角色與現實中的自己有點相似。


拍拖已經分隔異地


談到兩年的分居生活,她直言跟以往沒有太大改變,因她起居飲食都跟子女一起,每逢星期日也是家庭日,反而自從兒子到加國升學,女兒升讀大學後又忙得不可開交,才發現自己需要找回朋友、有自己的生活:「依家需要搵番啲朋友仔,好多嘢想同朋友一齊做,好似學影相、煮嘢食、去旅行咁。」對於曾表示與前夫長時間分隔異地導致婚姻觸礁,問到以前照顧子女責任是否落在她一人身上?她說:「都係,佢哋喺香港讀書,佢(前夫)工作都喺台灣,朋友、生活所有喺台灣。(你講離婚都好瀟灑!)大家曾經喺過一齊,重點係想對方好,正面睇一樣嘢緊要啲,都希望佢開心幸福。(接納到佢有新戀情?)自己太長時間放喺小朋友身上,大家又分隔唔同地方,我明白佢嘅人生可能喺台灣更適合。(有冇諗過挽救婚姻?)呢種生活模式喺我哋拍拖時已經有少少習慣,兩個人邊個得閒可以飛去對方度,緣分囉!咁情況下大家可以適應,但前幾年小朋友太多嘢要幫手諗,自己又去唔同地方拍嘢,精力上少咗溝通,雙方又各有各忙呢!」


收拾心情去追夢


提到林煒曾於過去的訪問中提到「沒有甚麼不是她安排」、「身在外地也會關注屋企情況」等說話,令她被指是「控制狂」、「妻管嚴」,龔慈恩否認此事,指外間誤會了前夫說話的含意:「呢段說話係好多年前,當時佢係用正面態度講,話我照顧小朋友好好,咩都理,冇諗到隔一段時間會變咗一個話題,唔係投訴嚟。(唔開心?)又唔會,呢行咁耐,大家明白嘅!」


雖然廿年婚姻破裂收場,但因曾經深愛過,她對這段情無怨無悔,還以戲論人生:「我曾經以小朋友行先,老公第二,我覺得每個人際遇唔同,大家心平氣和正面睇,好多嘢都係Timing問題,我對佢冇任何怨恨,相處過唔Work嘛!咪希望佢開心囉!而我之後都會好似套劇咁去追夢,做自己喜歡嘅事。」


服裝:MARELLA


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!