網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月4日 星期五

張致恒:形象破產冇工開!張致恒酒店炒散搵錢養家 __,張致恒,

張致恒依家喺酒店打工。藝人張致恒(Steven)早前自揭做未婚爸爸,之後他宣布與女粉絲雯雯結婚,但隨即接連爆出「腳踏五船」與數名女子有感情轇轕,形象破 ...


張致恒依家喺酒店打工。


藝人張致恒(Steven)早前自揭做未婚爸爸,之後他宣布與女粉絲雯雯結婚,但隨即接連爆出「腳踏五船」與數名女子有感情轇轕,形象破產,更被網民封做「世紀賤男」。雖然Steven公開道歉更揚言會洗心革面,希望大家給他一次機會,不過事業依然凍過水,簽約邵氏的他暫未有工作,難以養妻活兒,有指他最近放下身段到四星級酒店做廚房散工,穿上廚師制服的他戴上口罩,在酒店自助餐時段落場幫手切魚生、燒牛肉等,日踩十小時。


Steven接受東網訪問,直認在酒店打工:「係呀,今日我請咗假,依家喺屋企湊緊仔。(經濟真係唔掂要出嚟打工?)我都唔想回應,任何嘅路都係要行落去,自己現狀行到就行,之後條路係點冇人知,盡量做好我嘅責任照顧老婆同個仔。」


他坦言不介意做散工:「學到好多嘢,每日踩十個鐘,有一個鐘頭食飯。(辛苦嗎?)唔辛苦,冇錢最辛苦。」之前他透露過會返內地拍劇:「套網大延遲咗先開拍。」
---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!