掃呢頁CODE去手機

2019年10月14日 星期一

許志安黃心穎偷食:網民見黃心穎罷睇《牛下》 吳岱融:包容啲 __,吳岱融,安仔,許志安,黃心穎,

吳岱融(左圖左)叫大家包容啲~藝人吳岱融與蔣志光為無綫節目《兄弟幫》錄影,齊齊為新劇《牛下女高音》造勢,對於該劇收視,岱融指故事夠貼地,故反應尚算不俗 ...


吳岱融(左圖左)叫大家包容啲~


藝人吳岱融與蔣志光為無綫節目《兄弟幫》錄影,齊齊為新劇《牛下女高音》造勢,對於該劇收視,岱融指故事夠貼地,故反應尚算不俗。


談到有網友因劇中有黃心穎而熄機,他說:「都有朋友發呢個消息畀我,我覺得不如多啲睇劇情事實上心穎同張振朗都演得好好,有生活感,網友應該包容啲。(覺唔覺得對劇中班『中佬』唔公平?)暫時反應唔太差,套劇係集中講中佬,之前就話唔知幾時播同重拍,依家原汁原味仲好睇。」


講到他近日於馬來西亞租了4千呎豪宅,岱融指除了當地,亦分別於新加坡及泰國租樓:「我同太太四海為家,鍾意陽光與海灘,都登咗『六』,過緊Hea生活。(幾時真正置業?)係都揀新加坡,因為政府會支持本地人,買樓平好多,依家馬來西亞間屋都係港幣16,000,露台成千呎,因為太太怕凍,之前本來接咗套民初劇要去橫店開,但佢係會凍到喊,最後推咗!」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!