掃呢頁CODE去手機

2019年10月6日 星期日

鍾晴:臀部大下盤穩!鍾晴為咗阿媽挑戰滑水 __,鍾晴,

鍾晴學緊滑水。藝人鍾晴近自今年五月起學滑水,她透露原本計劃天氣轉涼前暫停滑水,不過因為最近正學習新動作,為挑戰自己,她決定買套保暖的潛水衣繼續滑水,她 ...


鍾晴學緊滑水。


藝人鍾晴近自今年五月起學滑水,她透露原本計劃天氣轉涼前暫停滑水,不過因為最近正學習新動作,為挑戰自己,她決定買套保暖的潛水衣繼續滑水,她說:「我已經可以喺滑水板上面蹲低再企起身,依家學緊Backside,起水後將個板前後轉方向。我嘅目標係360度咁轉一個圈,其實係想轉畀媽咪睇,佢成日問我學識未,話想睇到我轉,我媽咪睇啲滑水片,見人哋360度咁轉,我懷疑佢以為係好簡單,其實好難,但為咗媽咪我會挑戰。」她坦言對板類運動特別有興趣,除了滑水,她亦非常沉迷滑雪,問到是否因為天生平衡力好?她開玩笑指可能自己臀部大,所以下盤夠穩。
---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!