掃呢頁CODE去手機

2019年10月4日 星期五

林泳淘:【網民嗌不捨】林泳淘回味第一次:好刺激 __,林泳淘,

林泳淘諗起第一次都嗌刺激呀!無綫資訊節目《東張西望》已改為星期一至日每晚播出,造就多位外景主持有機會坐廠做Live主持節目,當中「東張女神」林泳淘(W ...


林泳淘諗起第一次都嗌刺激呀!


無綫資訊節目《東張西望》已改為星期一至日每晚播出,造就多位外景主持有機會坐廠做Live主持節目,當中「東張女神」林泳淘(Wingto)直言很開心可以做Live,感激公司給予機會:「記得第一次好刺激,時間臨時多咗,要即場加好多Tag,好在Heidi(朱凱婷)好有經驗,輪住帶住我哋班『新人』。」

她又指獲得很多同事支持,撰稿員及攝影師都不計OT,特別在場支持她,令她感到很溫暖。問到對於初次做直播節目的評價,她認為不過不失:「要好專注,打醒精神,朋友有讚我淡定,Kick咗一下都即刻接得番,希望愈做愈好」

不過亦有網民嗌不捨,因為Wingto拍外景時非常「凸」出,擔心她轉坐外景後「冇嘢好睇」!網友都不禁回憶起她的造型,包括三點式及貼身小背心,不知Wingto如何補償大家的「損失」呢?




來源 source: http://hk.on.cc

👉[多圖 重溫 慎入流鼻血] 林泳淘:《3日2夜》x《東張》!

鍾意就快D Share啦!