掃呢頁CODE去手機

2019年10月2日 星期三

呂慧儀:地獄九月!蟹籽升小學 呂慧儀緊張到喊 __,呂慧儀,

呂慧儀暫時放低感情事。無綫藝員呂慧儀在將軍澳電視城為處境劇《愛.回家之開心速遞》開工。呂慧儀最近除了拍劇亦忙為兒子「蟹籽」黃柏翹(Anton)面試學校 ...


呂慧儀暫時放低感情事。


無綫藝員呂慧儀在將軍澳電視城為處境劇《愛.回家之開心速遞》開工。呂慧儀最近除了拍劇亦忙為兒子「蟹籽」黃柏翹(Anton)面試學校,形容剛過去的是「地獄九月」,呂慧儀笑說:「我只係面試兩間,最緊要近屋企,落樓就返學,唔好嘥時間喺交通度。」


呂慧儀自言終於明白其他媽媽緊張兒子面試學校的心情,她笑說:「依家每晚陪佢瞓覺都係叫佢自我介紹,拍劇趁空檔整定啲生字卡,未面試我都已經緊張到喊,佢就好輕鬆囉。」


講到呂慧儀被拍得爸爸帶蟹籽到公園玩「放電」,她則在旁等候,呂慧儀說:「佢同公公婆婆相處融洽,一老一嫩都好黐身架,證明我有異性緣。」講到與張景淳的緋聞?她笑說:「唔諗啦,其他嘢唔得閒諗喇,依家最緊要係入小學,哈哈。」


---------------
立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!