掃呢頁CODE去手機

2019年10月20日 星期日

李施嬅直認與鄧健泓唔夾 __,李施嬅,李詩韻,鄧健泓,

李施嬅日前接受梁泰來訪問,坦言當年因改名得罪人,更因此影響事業。
李施嬅日前接受梁泰來訪問,坦言當年因改名得罪人,更因此影響事業。李施嬅日前接受商台節目訪問,她近日因劇集人氣急升,但感情仍未有着落,自2009年與鄧健 ...


李施嬅日前接受商台節目訪問,她近日因劇集人氣急升,但感情仍未有着落,自2009年與鄧健泓結束五年情後,仍未遇到真命天子。提到當年的戀情,李施嬅指從前喜歡戀愛帶來的安全感:「其實我同佢唔係好夾,好耐之前都應該要分開。因為我對感情好執着,大家又一齊住,拖拉咗四年,直至我去咗加拿大讀書,終於有個break可以行出嗰步。」兩人如今分手後,再見亦是朋友。

有指李施嬅「專揀富二代男友」,她笑說:「我冇乜特別條件,搵到一個啱嘅而又頂得我順嘅人已經好好。」談到當年改名,李施嬅說:「李施嬅其實係嫲嫲改嘅,嫲嫲係我最愛嘅人,不過已經離開咗,呢個係紀念。」李施嬅直言當年公司有管理層反對,更因改名得罪某些人,自嘲不夠圓滑影響事業。

撰文:盧妹




鍾意就快D Share啦!