掃呢頁CODE去手機

2019年10月3日 星期四

【請年輕人恕罪】杜汶澤真心為大家好 別再近距離以言語挑釁警察 __,杜汶澤,

(facebook 截圖)
自從反送中運動在今年6月在各區遍地開花,持續多月的示威活動,爆發一次比一次激烈的警民衝突,示威抗爭至今已逾2,000人被捕,更有1名中五學生被警員以實 ...


自從反送中運動在今年6月在各區遍地開花,持續多月的示威活動,爆發一次比一次激烈的警民衝突,示威抗爭至今已逾2,000人被捕,更有1名中五學生被警員以實彈零距離開槍射心口事,事件觸發示威者對警方不滿達至新高點!一向敢言的杜汶澤今日凌晨在facebook撰寫了一篇叫《我居然叫人唔好鬧人》的長文,他坦言希望大家不要再近距離以言語挑釁警察,真心希望為大家好,可以:「俾面我、睇咗佢!」



阿澤說:「首先,成件事已經發生咗差唔多四個月,警民關係已經無可挽回,唔使研究。好多時候一啲衝突根本係同抗爭未必有直接關係,純粹係仇人見面。唔緊要,我知道大家冇可能原諒香港警察,我絕對理解,但係你哋要明白到,你哋面對嘅究竟係一種咩物種。好簡單問大家一個問題,你會唔會去當差吖?如果你會你已經去咗啦係咪?咁既然你唔會,亦即係表示大家係非常之唔同嘅人。咁既然大家係好唔同嘅人,又點可能要求對方理解你呢?所以每一次我見到有啲好心市民,喺前線同警察講道理,我自己都會搖頭嘆息。唉,同佢講都嘥口水。」



「其實我喺節目入邊亦都講過,走去當差嘅人,有極少數係因為出於正義,但係入行後,就會發現整個警隊,其實都只不過係個擦鞋仔集團,擦鞋越叻就越升得快,咩正義感都消磨晒所以好容易會變得好負面,佢哋會增肥,爛賭,甚至作奸犯科。君不見警察犯罪個案有如天上繁星?亦都有好多係因為求學時期經常被欺凌,返學比人打,又冇跟大佬,自己又唔揪得,畢咗業咪去考差人囉。一般被暴力對待過嘅人,暴力傾向都特別嚴重。」



「第三種而我亦相信係最大部份嘅一群,就係純粹打份工。呢班人同工廠入邊嘅機器、或者黨鐵入邊嘅入閘機基本上冇乜分別。上級叫你做乜你咪做乜囉,根本冇個人意志可言。咁仲有冇好差人?有!不過有都唔敢企出嚟咁你哋自己諗下啦,畀呢三種人揸住武器,係幾x恐怖嘅一件事。何必要得罪呢啲咁嘅人呢?所以每一次我見到差人都好有禮貌,儍仔威喺條街度畀你攞晒又點話,有幾多人見到啫?返到屋企我自己嘆冷氣食牛扒。我相信大家對於差人嘅觀念,其實係來自細個睇電視劇或者電影,我可以好負責任咁話畀大家知,呢啲全部都係角色嚟,係編劇寫出嚟,如果寫得唔好,梁朝偉都唔會接至於警察嘅禮貌方面,大家就更加唔應該咁執着,因為佢哋由警察學堂開始,已經日日畀人喝,畢咗業入咗警隊工作,又比上司喝,所以佢哋同人講嘢,淨係識得喝生晒。大家亦都留意到,好多高級警務人員,當面對市民嘅時候,除咗冇禮貌之外,仲有一副高高在上嘅樣,咁好容易理解啫,因為日日喺差館畀人擦鞋,其實接觸市民嘅機會唔係真係咁多,當遇見市民嘅時候,好容易會誤會對方係佢自己下屬,再加上自己膊頭有花,自不然覺得自己喺職場上有啲成就,個人囂張啲都係好合理。其實咪搵得嗰十雞八雞個月,嚇死人咩想。」



最後阿澤說:「所以我希望大家要明白,今時今日有極權撐腰嘅香港警察,可以講得上係為所欲為,你頂撞佢,輕則佢會xx你,用胡椒噴霧射你,重則開槍打x你,打你唔死拉埋你。完全係唔需要負上任何責任!留有用之身,做要做的事。老人家心痛你哋,一時感觸多口了,請年輕人恕罪。」



有不少網民留言表示認同阿澤的說法,梁芷珊留言表示:「7個字:好漢不吃眼前虧,何況呢個眼前虧,陀住槍,棍都有幾款,有噴霧,仲未必着制服。」阿澤亦回覆:「米芝蓮個friend ...『咪蝕桌』。」



-----------------------------



-----------------------------



(facebook 截圖) 阿澤叫大家睇咗佢!(facebook 截圖) 阿澤叫大家睇咗佢!(facebook 截圖)
梁芷珊亦有回應阿澤的留言。(facebook 截圖)

梁芷珊亦有回應阿澤的留言。(facebook 截圖)

鍾意就快D Share啦!