掃呢頁CODE去手機

2019年10月17日 星期四

曹永廉:翠如蕭正楠賀小三生日 郭可盈林文龍齊贈慶 __,小三,曹永廉,林文龍,蕭正楠,郭可盈,黃翠如,

黃翠如同蕭正楠嘅「小三」曹永廉55歲喇!上年結婚嘅黃翠如同蕭正楠,之間一直存在「小三」,不過依然冇損佢哋嘅感情仲當正對方係一家人,尋日佢哋仲為呢個「小 ...


黃翠如同蕭正楠嘅「小三」曹永廉55歲喇!


上年結婚嘅黃翠如同蕭正楠,之間一直存在「小三」,不過依然冇損佢哋嘅感情仲當正對方係一家人,尋日佢哋仲為呢個「小三」慶祝生日添,講緊嘅咪係曹永廉囉!


阿廉話咁話就55歲喇,蕭正楠兩公婆、黃浩然同阿廉一家齊齊Gathering,仲送上蛋糕!不過最令網民估唔到嘅係竟然郭可盈及老公林文龍都在場,原來佢哋咁Friend?


阿蕭就搞笑留言:「今日想同大家講個故事,喺好耐好耐好耐好耐以前...有一個人出世,今日生日,講完。😱😱😱#有今生有來世#大紅大紫#老廉蕭好多show」而浩然就「老老聲」送祝福:「祝呢條友,老如松柏,老當益壯,老而彌堅,老老實實,老婆大晒....... 生日快樂呀!」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!