網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年10月31日 星期四

周家蔚:狂食好嘢!洪天明陪周家蔚日本歎二人世界 __,周家蔚,洪天明,

難得撇甩兩個仔,梗係拆盡佢!前港姐周家蔚2012年下嫁藝人洪天明後,誕下兩子洪大仁和洪竟琋,自此淡出幕前專心相夫教子。近日,她與老公撇甩兩個小朋友,拍 ...


難得撇甩兩個仔,梗係拆盡佢!


前港姐周家蔚2012年下嫁藝人洪天明後,誕下兩子洪大仁和洪竟琋,自此淡出幕前專心相夫教子。近日,她與老公撇甩兩個小朋友,拍拖到日本大阪旅行過二人世界。難得小朋友不在身邊,二人在當地大吃大喝吃好東西,見她吃了壽司又吃蟹,真係胃口大開,還拍下了不少相片,難怪周家蔚都在社交網留言表示:「老公終於今年有時間二人世界」




---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!