掃呢頁CODE去手機

2019年10月20日 星期日

《解決師》:性感初體驗 楊柳青孖李天翔浸泡泡浴 __,李天翔,楊柳青,解決師,

嘩!模特兒出身的楊柳青(Wiyona)近年轉型做打女,曾在《溏心風暴3》擔演一角,而在正在播出中的台慶劇《解決師》更破天荒有性感親熱戲,她跟李天翔有場 ...


嘩!


模特兒出身的楊柳青(Wiyona)近年轉型做打女,曾在《溏心風暴3》擔演一角,而在正在播出中的台慶劇《解決師》更破天荒有性感親熱戲,她跟李天翔有場出浴戲,兩人浸住泡泡浴談情,楊柳青更露出整個玉背,超級性感!比起張頴康與馮盈盈的浴室激咀,吸睛度一點也不輸蝕!另一場戲,Wiyona則以比堅尼上陣色誘溫家偉,大晒Fit爆身段。


Wiyona受訪時表示獻出了螢幕初吻予李天翔,拍攝時非常緊張:「第一次拍呢類戲,好在導演同天翔都好好,令我拍得好舒服,但心入面都係好緊張,會驚走光,表面就扮淡定,我不斷催眠自己唔好緊張,同自己做心理輔導,不停提自己要放鬆啲,最緊要拍出嚟靚,錫戲更加係零經驗,都驚錫得唔好睇。」雖然平時有做運動,但Wiyona仍非常努力操Fit,希望令身材更好睇,事前特別不吃飯不渴水。


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!