掃呢頁CODE去手機

2019年10月31日 星期四

黎諾懿:演技大爆發!黎諾懿誤入結界驚到喊 __,黎諾懿,

真係喊咗!原來這個世界真的有結界的!藝人黎諾懿喺社交網上載了一段短片再加埋呢個留言,佢喺燈光昏暗嘅環境下,眼神充滿詭異咁望向鏡頭,然後說:「有冇試過瀡 ...


真係喊咗!


原來這個世界真的有結界的!藝人黎諾懿喺社交網上載了一段短片再加埋呢個留言,佢喺燈光昏暗嘅環境下,眼神充滿詭異咁望向鏡頭,然後說:「有冇試過瀡滑梯由天光瀡到天黑都走唔到呀?」整個氣氛令人不寒而慄,睇見都打冷震!


好多網友都疑惑緊唔通黎諾懿入咗結界走唔返出嚟?其實係真架!原來黎諾懿早前帶仔仔小春雞去旅行,佢哋一齊玩嘅滑梯係超勁長,由天光瀡到天黑,但係小春雞一啲都唔驚仲玩得好開心!黎諾懿返到香港後將片段剪輯成呢段「詭異結界短片」,臨尾仲要演技大爆發流出兩滴眼淚,然後仲話:「真係好攰架!」呢位爸爸製作得咁認真,難怪網友都留言話笑死了。


---------------
立即參加「賞您睇」: https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!