掃呢頁CODE去手機

2019年10月19日 星期六

邱晴:邱晴有個年輕靚媽:啲人唔信我哋係母女 __,邱晴,

邱晴公開自己個年輕靚媽,兩母女都咁索!藝人邱晴有個年輕樣貌美的媽咪,本月17日是邱媽媽的生日,邱晴跟媽咪食飯慶生,並送上自製美人魚蛋糕賀壽,認真抵鍚。 ...


邱晴公開自己個年輕靚媽,兩母女都咁索!


藝人邱晴有個年輕樣貌美的媽咪,本月17日是邱媽媽的生日,邱晴跟媽咪食飯慶生,並送上自製美人魚蛋糕賀壽,認真抵鍚。邱晴說:「媽咪話覺得自己開始年紀大,唔想過生日,想平平淡淡咁過,所以冇乜特別慶祝,只係普通一家人食飯。(送咗咩禮物畀媽咪?)我之前行街嘅時候買咗一個頸部按摩器畀媽咪做生日禮物,因為佢好鍾意揼骨,我試完覺得好正,所以就買咗畀佢。」


整生日蛋糕雙手染藍


講到手製蛋糕,她是返工前特別去學整,還弄得雙手染了藍色,她對蛋糕賣相十分滿意,至於好味與否就因人喜好,不過,媽咪見到蛋糕的時好開心,整個吃掉後大讚好味。


邱晴與媽咪像兩姊妹一樣,坦言很多人都讚媽咪靚女:「啲人話媽咪靚過我,佢啲朋友見到我,佢哋都好愕然,估唔到媽咪有個咁大嘅女,仲要咁高大,有啲人唔信我哋係兩母女,佢哋以為我哋係朋友或者兩姊妹,連我媽咪識咗好耐嘅朋友都唔相信我係佢個女。」


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!